עורך 'יתד נאמן': "הנושא האנטי חרדי עולה וזה לא טוב"

אסתי פלד No Comments on עורך 'יתד נאמן': "הנושא האנטי חרדי עולה וזה לא טוב"

עורך 'יתד נאמן' אריה זיסמן לאבי מימרן ב'סיכום שנה': "מפלגות השמאל היה אינטרס להעלות את הנושא הדתי-חרדי כי הם בנו ללכת עם המפלגות החרדיות. כנראה הם הפנימו שהם לא יצליחו ולכן הוא עולה שוב לכותרות. לפיד עדיין נזהר מאוד, גנץ כמובן אבל הנשק הזה נשלף וזה לא טוב לנו"

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אריה זיסמן, עורך יתד נאמן מסכם שנה אצל אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': מביט בדאגה על הנושא שלא הופיע עד עכשיו והוא הנושא הדתי-חרדי. למפלגות השמאל היה אינטרס להעלות את הנושא הזה כי יש להם תקווה ללכת עם החרדים. ראינו את רם בן ברק שהתבטא נגד החרדים, מירב מיכאלי מעלה את נושא תחב"צ בשבת, כנראה הם הפנימו שהם לא יצליחו. לפיד נזהר מאוד, גנץ כמובן אבל הנשק הזה נשלף וזה לא טוב לנו"

"גם אם ברור שאנחנו הולכים עם נתניהו, צריך לעשות מאמצים כדי למנוע את שיח שנאת החרדים. מה שיכריע את הבחירות זה הקמפיין המשונה של לפיד זה בעצם להיות גדול כמו הליכוד, ולהוריד את גנץ מחלומות ראשות הממשלה.

"המפלגות הערביות יכריעו, חמש מפלגות בשמאל על גבול אחוז החסימה. הנקודה המרכזית זה נפילה של אחת מהן תיפול לאחוז החסימה. זה מזכיר לי את בחירות 92 שאז הימין היה מפולג והשמאל ניצח" הזכיר זיסמן "לדעתי שקד תפרוש אם בסוף היא תראה שהיא לא עוברת את אחוז החסימה. זה לא יהיה אם לא תהיה הפתעה מיוחדת. היא תתמודד במקסימום מול הדר מוכתר"



0 תגובות